Asus Fonepad 7 Lollipop 5.0 güncellemesi


Son güncelleme fiyaskolarından sonra açıkcası 500-600 mb' lık bu güncellemeyi kurmaya korkmadım değil. Tekrar aynı hatayı yapmazlar düşüncesiyle dün gelen güncellemeyi bugün kurdum.Birkaç tane  benim hiç kullanmadığım uygulama silindi.Yerlerine birkaç yine kullanmayacağımı tahmin ettiğim uygulama gelmiş. Güncelleme kurulduğunda google play için de güncelleme istiyor. Telefon çok yavaşladı. Ayrıca kaç saattir şarjda dolmuyor bir türlü. Niye yüklediysem! Menü tasarımlarını  da beğenmedim.
Bu telefonu almayı düşünenenler için ise diyeceğim şu; tableti telefon olarak kullanmak gerçekten zor oluyor. Hem aksesuar bulmak açısından hem kullanış açısından insanı zorluyor. Zenfone modellerine bakmanızı tavsiye ederim.

2 yorum:

  1. lollipopla telefon çok ağırlaştı ve kitlenmeler yaşanmaya başladı cihazdan soğudum açıkçası

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de pişmanım aldığıma, yeni gözdem lg g4 bugün yarın alacağım inşallah.:)

      Sil