Elin Oğlu programı başlıyor!

Çoğu koreseverin olduğu gibi ben de Abnormal Summit programı hayranıydım, ta ki Enes Kaya programdan ayrıldı ben de izlemeyi bıraktım. Hevesim kaçtı sanırım. Neyse sizlerin hevesi kaçmasın, çünkü 21 Mart cumartesi günü Elin Oğlu adıyla atv'de Abnormal Summit'le aynı formatta bir program başlıyor. Ben de sizler gibi heyecanlıyım. Ömür Varol ve Sinan Çalışkanoğlu da bu projede.Umarım güzel bir iş olur. Ne dersiniz, ilk iş olarak Elin Oğlu üyelerini tanıyalım mı? İşte Türkiye'de yaşayan 8 güzel adam ve tanıtım videosundaki söyledikleri:

1.Elin Oğlu üyesi
Selam güzel ülkenin güzel insanları...

2. Elin Oğlu üyesi
Hey whats up? Amerikalı, fiyakalı ve delikanlı...
3. Elin Oğlu üyesi
Maşallah,maşallah...
4. Elin Oğlu üyesi
Ben Emrah, vallahi de Emrah billahi de Emrah...
5. Elin Oğlu üyesi
                                                           Kambersiz düğün olmaz...
6. Elin Oğlu üyesi
Selamunaleykum sana Müslüm baba bana Bob Marley...
7. Elin Oğlu üyesi
  Yapacak birşey yok yani...Bomba! Patlayacağız işte...
8. Elin Oğlu üyesi
I love arabesk, Orhan, Müslim farketmez bu araba buraya hiç parketmez. :)

Elin oğlu Danilo Zanna yazım için tıkla!


0 yorum: