Lens Kullanmak


Bugün 5 yıl önceki dershane hocamdan tıp bayramımı kutlayan mesaj aldım ve çok mutlu oldum. Kendimin bile hatırlamadığı bir günü hatırlattı sağolsun. Dedim hemen geçeyim bir yazı yazayım, şimdi sizlere lens kullanımının kolaylıklarından ve zorluklarından bahsedeceğim.

Küçük yaşta gözlük kullanmaya başlayanlar için gözlük kullanmak kısmen daha kolay olsa da, özellikle benim gibi 18 yaşından sonra gözleri bozulan bir insan için gözlüğe alışmak kolay olmadı. Hatta hiç olmadı, alışamadım ve kullanamadım. 2 numarayla ortalıkta gezindim. Sonra cesaret ettim ve lens kullanmaya başladım. Meğer dünya ne aydınlıkmış da haberimiz yokmuş :D Lensler gerçekten hayatımı kolaylaştırdı, takmak ve çıkarmak da sandığım gibi zor değilmiş. Daha ilk günden alıştım. Yalnız alerjik bir bünyem olduğu için lenslere de alerjim oluştu ve doktor 15 gün kullanmam için damla verdi. Lens kullanmak gerçekten konforlu birşey, bir de şu alerjim olmasa! Birkaç arkadaşımda da enfeksiyon sorunu oldu. Allah'a şükür ben böyle bir problem yaşamadım. Temizliğe dikkat etmek lazım. Ben şuan hala lens kullanıyorum ve mutluyum:) Sizler de denemek isterseniz hekiminize başvurun, hekime başvurmadan yapılan kullanımlarda şikayetler kat kat artıyor.Lens ölçümlerinizi yaptırın. Bugünlük benden bu kadar...Sağlıcakla kalın...

4 yorum:

  1. Bende lens kullanabilmek için çok uğraştım ama bir türlü alışamadım. Takmak çok zor. Dışarda biri Gözümden düştü :) en kötüsüde dışarı çıkınca gözüm sürekli kurudu gözümü sürekli kırptığımı fark ettim bu beni çok rahatsız etti. Bendemi bi sorun var acaba ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lensi reçeteyle mi aldınız? BC ve Dia değerleri doğruysa gözünüzden düşmemesi lazım. Kuruluk için yapılan özel testler var onları yaptirabilirsiniz gözyaşı azlığına bağlı kuruma olabilir.Kullanilan solüsyon ve lens de önemli. Bir göz hekimine gitmenizi öneririm.

      Sil
    2. Söylediğiniz hususları bilmiyordum gözlükçüye gidip en iyi lensi istedim gözlük numarama göre verdiler. En kısa zamanda doktora gidip ona göre tekrar alıp denerim. Teşekkür ederim

      Sil