The Lazarus effect film yorumları


Vizyonda son demlerini yaşayan The Lazarus Effect filmine dün gittim, film vizyondan kalkmadan yorumlarımı yazmak istedim. Filme korku filmi diye gittim ama yüksek sesli sahnelerdeki irkilmelerimi saymazsak korkmadim diyebilirim, film zaten 13 yaş üstü olduğu için böyle de bir beklentiye girmem komik oldu. Filmin ama konusu sürükleyiciydi. 83 dk da anlatılmak istenen tam izleyiciye geçemese de, en azından çıktığımda keşke gitmeseydim demedim ve izlediğimden memnundum. Bildiğiniz üzere film ölüyü diriltmeye yarayacak serumu bulmaya ve bu serumu kullanmaları halinde yaşananlar üzerine kurulu. Bir tıp öğrencisi olarak konuyu çok ilgi çekici buldum. Sadece sonunu açık uçlu yapmaları hoşuma gitmedi. Anlaşılan 2. filme açık bir perde bırakmak istediler. Umarım gelecek filmde daha iyisini görürüz...

0 yorum: