Yeni bloggerlar Google adsense'e nasıl başvurabilir? 6 ay beklemek şart mı?


Blogumu açalı daha birkaç gün oldu ve en ilgimi çeken sekme kazançlar sekmesiydi.  Hemen adsense'e başvuru yapmak istedim ama buton aktif değildi. Sebebini birçok sitede aradım, tatmin edici bir sonuç bulamadım.Çoğu yerde 6 ay geçmesi lazım gibi yorumlar okudum. Bu benim hevesimi kırmıştı açıkcası. Sizin de hevesiniz kırılmasın diye şimdiden söyleyim, 6 ay beklemeye gerek yok. Neye göre buton aktiflendi bilmiyorum ama bugün başvurumu yolladım ve aynı gün içinde değerlendirilip yetersiz içerik sebebiyle red yanıtımı aldım. Kısmen üzücü de olsa içerik yeterli hale geldiğinde başvurumun onaylanacağını düşünüyorum.  En az 20-40 arası yayın gerekli olduğu söyleniyor, bense 5 yayınla başvuru yaptım. Evet biraz aceleci davrandım kabul ediyorum. Çok vaktim olmadığından ne zaman yeterli içeriğe ulaşabilirim bilmiyorum ama eğer sizin yeterli vaktiniz varsa kısa zamanda istenilen içeriğe ulaşabilirsiniz diye tahmin ediyorum. Durmak yok, yazmaya devam...

3 yorum:

  1. Merhabalar ben de ayni hatayi yaptim adsense basvuru butonu aktif degildi yine de baska yerden basvrdm adsenseye reddedildim 20 icerik vardi o zaman reddedildim. Simdiyse 40 icerik var hala buton aktiflesmedi kac icerik olmali aceba bilginiz var mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim 5 içerikte aktiflenmişti :) Belli bir sayı söylemek doğru değil sanırım, kısas aldıkları şey ne bilmiyorum ama sen kaliteli yazılar yazmaya bak:)

      Sil
    2. Anladım tesekkur ederim :-)

      Sil